Thursday, January 10, 2008

If Only

Td tgh bosan2 ai layan citer 'If Only'. Citer lama ni, tp since ai suke sangat citer ni, terharu sangat ngan watak boifren actress tu.. tak dapat boifren camtu, tgk pun jadilah kan.. huhuu..
Wat to do.. itu movie yer tak :p
Td ada hal sket kat Kota Damansara, pastu ajak member lunch sama.. Plan nk lunch kat area Ikano, tp punyalah bercinta nk cari car park, sudahnya ai just g byr tix (semestinyala free kan.. dah kejap je pun) n head kuar p area TTDI. Jadinya cuma makan kat Pizza. Huh.. dah kul 3 time tu, pala pun da pusing, msuk angin bagai.. migrainla jawabnya, so bercintala nk habiskan mexican kebenda yg ai order tu. Tp my salad as usual mmg licin.
Sorry eh bang, lenkali i banje u for ur belated b'day tu. Td ai was running out of cash la.. hehe..

The 'abang' keep teasing me about Mr S getting his new Merz Compressor kejadahnya ntah.. Like ai care, serious I dun care, in fact kalo betul.. ai la paling happy coz ai bleh ckp, my x tu berjaya da skrg ni.. (yuckss).. but still, he still using his Merz S series aka Savvy birunya ittew yer kengkawan.. Aperpun lets wish him all the best tu get what he dreams of.. rather then we keep him in his dream kan :p

Nway, just got info.. dayang admitted for appendicitis. Wish her get well soon. Somehow she's pregnant now, but there should be no problem kan?? I was not really in contact with her.. ni pun td kebetulan I met some frens @TTDI tu.. they say so..

Whut else?? New year resolution, biar lebih afdal kan in Maal Hijrah aka Awal Muharram ni.. I've set few resolution yg pastinya biasa je but very important indeed. Maybe easy for others but for me yg jahat n liat n tak dengar kata n degil ni.. mmgla agak kurang senang untuk dilakukan dgn commitment yg tinggi.
My new year resolution:
* Takmo tgl solat (ermm byk lobang gak skrg ni.. so kene betulkan diri blk..)
* Solat awal waktu (ni la yg plg teruk, always dapat telur.. dah nk hbs2 waktu br nk gerak..)
* No more hanging out yg tak berfaedah
* Save at least 4k a year ( ni pepandaila nk wat camne.. think..think..think..) obviously without tolak plan g jenjalan tahunan yer..
* I wanna be a good girl. Last year, I promised to myself to be one.. even told Oni bout it.. tp tak jd gak, tak jalan gak.. so this year ai try my best.

So far tu je yg I've in mind yg bleh didedahkan.. :p the rest ai will keep in my pocket.. okies..

# Semalam adalah hari kene marah sedunia, n I was really pissed off gilbabs n since ai ni the cozin of bos, ai sorang je yg brani jawab which cost me 'tengkingan dewa 19'. Damn!! I'm mad, n I'm in my protest mode.. tu yg buat rasa cam nk pindah uni plak ni.. thinking of USM plak. Thinking of doing my project kat sana.. bleh ke? ke tak bleh?.. Getting bored with this environment.. Kat Kuantan blh tahan 1 year.. ni less one year ni dah rasa nk blah..

Owh, rasanya should put one more resolution..
AI KENE MENJADI ORANG YG SABAR AND TABAH. JANGAN JADI BARAN & HANGIN MANJANG JE.. (wonder...)

No comments: