Tuesday, February 03, 2009

Pull Out

I had a very good lesson today..
After all, things went smooth and research going well through these 2 days..
But, as usual b4 u had things went well, there must be lotz n lotz of problems all the way..
We had to submit the proposal by today erkk yesterday to be exact..
Boss didn't even spare a minute of his time to read mine.. (kinda VERY dissapointed ok!)
Luckily I sent a copy to Dr Nadeem and he helped me out on few aspects. He corrected the proposal. Huhu.. cannot harapla the boss.. All he knows, I must do the task n finish it within the time given.. arghh serabot...

Thinking of pulling out, but yet i don't want to waste all the time spent here for nothing. Kene sabar sket la.. but still don't know sampai mana tahap kesabaran tu.. dushhh...

Bila nk g pulau?? baru balik dari hutan nk sibuk nk g pulau plak.. adehhh....
Nahar!!! Kata nk sms aku.. mana???

5 comments:

onah said...

mmg agak keding aku weh.. berat 39 cam berat dak darjah 6 huhu.. nanti2 nek arr blk nie.. heee..
weh wekend nie aku nak g pangkor.. huhu.. dok pulau2.. jgn xjadi perhentian tau!

AILEM said...

awat keje hang jalan je wehh..
jeles la aku..
dpt boss cam haprak. susah nk berjalan.. huhuu... tensi..tensi.. tensi..

onah said...

haha.. ala ada member aku ajak tekanan kheja.. huhu join ja la..
heee.. bos haprak?? bln 5 t bln 4 ang bitau dia da nak cuti.. huhuhu..

AILEM said...

skrg ni trend aku nk cuti aku tak bitau...kalo bitau mmg takkan dapat...
mcm aritu aku g taman negara aku blah ja.. bila aku takdak baru kelam kelibut...
2 minggu gak aku kena marah.. haha..
sampai la ni asik kene marah jela.. bosan tui..
aku nk hbskan master ni.. pastu apply uitm penang.. dok utara.. haha

onah said...

hahaha.. mai2 berbakti disini.. ada teman membuang masa.. xdak aku pun member baikk ang ada g srng sini.. muahahaha..