Monday, February 04, 2008

It does matter..

Actually ni citer sal kenduri aritu, tp still the story dragging till today.. so rasa cam nk tulis lak sal citer tuh. Hehe..

The nite b4 kenduri tu, we (my sis n me) were busy bikin cake.. kek pelangila, kek gula hangusla, kek coklat la.. but unfortunately tatau pasal, none of the cake yg jadik. NONE.. bayangkan, we tried to bake 5 cakes tp sumer either bantat or jadi bingka or kat tgh tu hancur. We've no idea what happened. Its not dat, tu first time ktorg wat kek. Almost everyweek, my sis akan bake cake tuk hantar g surau.. of coursela lain2 jenis so kinda pelik la.. dat nite none of the cake yg jd cake. Duhh.. (membazir toksah citerla kan..)

Tp, Allah Maha Adil, da day of kenduri tu.. Mom's fren bawa kuih2 punya byk giler.. Yg ktorg plan nk hidang 2-3 jenis kuih je.. sudahnya ada almost 7 jenis. Alhamdulillah la kan.. very d happy la mom. Tp everyone in d house since jumaat malam tu sampai ke sabtu tu rasa tak sedap hati.. macam ada something je.. Dat one related with the black magic I told previously.. Malas nk citer.. cam dah seram sejuk je. huhuu..

So, today Mom mcm just nk tryla blk bake cake.. salah oven ke or tepung ke or aper kan.. tp td elok je jd cantik the cake mom baked. So she dah bawak g surau td. Kiranya some1 try to kenekan ktorg la tu.. Lantakla.. I DUN CARE.

In fact, the grandoter of the biatch tu read my blog. N here I would like to say.. GTH!!!

Dragging mcm2 citerlak.. blk keje td, mom da pening2 citer sal sedara.. I say, tu bukan sedara but tu setan.. the whole fucking family.. Arghh fening..

Manusia mmg berubah sebab harta... Hopefully I'm not one of them.. Amin...

No comments: